maandag 3 augustus 2009

Berner Senne Layka, 2 jaar en 4 maand


Hallo tante Marleen,
In april stuurde ik enkele fotootjes van onze eerste wedstrijd. Met heel veel fierheid kan ik je nu vertellen dat mijn baasje en ik de eerste prijs voor groep 2 behaald hebben op het clubkampioenschap. We hebben maar liefst 97/100 gehaald. Ik heb zelfs speciaal voor mijn baasje geapporteerd en dat doe ik echt niet graag.
Door onze goede prestaties in de lessen zijn we naar een groep hoger mogen gaan. Hier zal ik mijn poten uit de mouwen mogen steken want in groep 3 ligt het niveau heel wat hoger. Ik moet heel wat nieuwe dingen aanleren zoals plaatske, een stokje zoeken en terug naar mijn baasje brengen enzoverder. Gelukkig werk ik heel graag en leer ik graag nieuwe dingen zodat het elke woensdag en zaterdag een plezier is om naar de hondenschool te gaan. Mijn baasje heeft het soms moeilijk om mij in te tomen, zo hevig dat ik sta als ik mag gaan werken.
Ik heb zelfs nog beter nieuws. Eind augustus mag ik mee op vakantie. Wij gaan met de auto naar Roemeniƫ. Nu vroegen mijn baasjes zich af of ik buiten het Europees paspoort nog andere papieren nodig heb. We hebben inmiddels al zo veel verschillende dingen gehoord dat we het helemaal niet zeker meer weten. Hebben jullie daar enig idee van?
Vele hondengroetjes van,
Layka (Berner sennen)
2 jaar en 4 maand
Meer foto's van Layka

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"