dinsdag 4 augustus 2009

Berner Senne Layka ringenmeisje huwelijk baasje


Hallo woefkesranch en tante Marleen,
Hier ben ik dan weer, jullie vertrouwde berner met heel wat nieuws over mezelf.
Het is ondertussen al wat geleden dat ik jullie nog een mailtje gestuurd heb, maar een hondenleven is niet niks hoor! Zo heb ik mee een trouw moeten voorbereiden, ben ik voor de tweede keer schoonheidskoningin geworden en heb ik mee moeten verhuizen. Als ik dit aan mijn baasjes moet overlaten dan komt er niet veel van in huis.
Na een turbulente koop van mijn nieuwe nestje (huis), mocht ik op het huwelijk van mijn baasjes ringenmeisje zijn. Ik heb mijn taak in de kerk dan ook met fierheid uitgevoerd. Na het huwelijk, mochten Deejee en ik mee op huwelijksreis...We hebben echt genoten van die vakantie onder ons vieren.
Op de laatste foto kan je mijn prijs zien die ik gewonnen heb. Voor de tweede maal werd ik tot mooiste hond verkozen. Fier dat mijn baasje was.
Voila se, nu zijn jullie weer eens op de hoogte van wat een bernertje zoal doet in het dagdagelijkse leven.
Vele hondenpootjes van Berner Sennen Layka
4 jaar en 4 maanden


Meer foto's van Layka

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"