maandag 3 augustus 2009

Berner Senne Florian

Hey,

Even een mailtje over Florian, alleen noemen wij hem nu Flow, omdat hij echt een "go with the flow" type is!!!! Echt een levende knuffelbeer... Z'n eerste kapperbezoekje heeft hij al gehad, want hij was in een meer gesprongen en gaan zwemmen, en dan daarna helemaal nat in een struik met een soort kleverige bolletjes gesprongen... echt nog puppystreken natuurlijk!Hij en onze katjes, die op een dag na even oud zijn (Flow : 13 juli 2007) gaan ook echt heel goed met elkaar om, ze spelen en eten zelfs uit dezelfde bak! We geven hem nu 3 keer per dag een kopje brokken en een maaltijdzakje Pedigree junior (Op de verpakking staat dat een hond van 10 kilo 3 zakjes mag hebben, en dat gaat goed, ook qua stoelgang).Erbij geef ik hem ook groente zoals aandijvie, broccoli, spinazie, erwtjes, worteltjes... en het gaat er allemaal echt goed in! Hij is nu zindelijk vanaf afgelopen maandag, dus het heeft maar een weekje geduurd. En 's nachts slaapt hij heel rustig in zijn bench beneden, die sinds 3 dagen ook helemaal ongelukjesvrij is, omdat we nu zijn tijden kennen, half 7 is hij wakker en hij valt in slaap tussen 22u en 23u, en dan nog een stuk of 7 kortere dutjes tussenin. Elke dag maak ik een wandelingetje met hem rond de blok, wij wonen immers in Tilburg Reeshof, in de D-buurt en daar is het echt allemaal groen. En hij is ook helemaal blij met onze afgeschermde tuin! Hij luistert ook ZO goed, nog beter dan mijn vorige!!!Helemaal blij met hem!!!Ik stuur vandaag of morgen nog wat leuke foto's, want ik ben mijn digitale camera even kwijt!

Bedankt voor onze wonderhond!!!!!!
Groetjes,
Flow,
de katten Miss Pixies en Sonic
Nathalie, Michiel en Domientje


Meer info over deze berner senne

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"