maandag 3 augustus 2009

Berner Senne Layka op vakantie, 2 jaar en 6 maand


Hallo Tante Marleen,
Bij deze wil ik graag mijn fotootjes van de vakantie laten zien!!!!!
Ik ben met mijn baasjes en mijn zusje DJ naar Roemeniƫ geweest. Na een autorit van 2 dagen en een overnachting in een hotel, was het eindelijk zo ver!!!!
Ik heb gewandeld in de bergen, gelopen op de velden, gespeeld met mijn baasjes, gezwommen in de rivier en nog zo veel meer. Ik heb een fantastische vakantie gehad!!!!!! Zeker voor herhaling vatbaar. Aan de grenzen hebben we geen problemen gehad, maar ja alles (de inentingen, bloedonderzoek Pasteurs, Europees paspoort) was in orde. Nu heb ik me toch aan de grenzen laten horen, want van die vreemde mannen die in de auto kijken dat vind ik maar niets.
Ik heb in ieder geval een prachtige tijd beleefd met mijn gezinnetje. Al kom ik graag samen met mijn baasjes terug naar huis. Samen uit , samen thuis!!
Dikke Bernerpoten van jullie Layka,
Berner Sennen
2 jaar en 6 maand.
Meer foto's van deze Berner senne

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"